lördag

Till den handfull personer som - tror jag - läser min blogg något så när regelbundet,
vill jag bara berätta att allt är så bra det bara kan.

Några nyheter om den dagliga livsföringen, kanske kan klarläggas i kommande inlägg.

+11 på tundran - väster Sundsvall, strax efter 22.
Vi har haft en härlig höstdag, med det bästa av allt!

torsdag igen

Herregud vad dagarna går fort, nu är det torsdag - igen!

Jag vill ju inte - direkt - trötta läsarna med onödiga inlägg!
Men något inlägg, kanske ändå efterfrågas, så småningom?

Alltså.

Något inlägg kommer framöver, men jag vet inte när och vad
det kommer att innehålla. Detta uttryck skulle kunna betecknas
som en brasklapp - för den som vill!

På tundran - väster Sundsvall - är det angenäma 16
grader, strax efter tio på kvällen. Oavsett bakgrunden
härtill - klimatförändringar och annat - tillåter jag mig att
gilla höstvärmen.

Tids nog blir det november med varierande grader av
regnblandad snö och/eller snöblandat regn!