Magnus Carlsson

Magnus Carlsson hade ingen stor kväll igår i  Örnsköldsvik. Snöpligt utslagen som femma, trots vissa förhandsspekulationer. Det var en rätt okej låt, visserligen ingen särpräglad karaktär, men klassen bättre än Nannes, som gick till andrachansen p.g.a. sympati (tror jag)!

Magnus Carlsson gör ett sympatiskt intryck. En morgon satt det  ett gäng trötta på Midlanda och väntade  på ombordstigning. Det var Magnus Carlsson och en annan kille och två tjejer, varav en var på smällen! Dom sa inte mycket, dom verkade inte utsupna och bakis och så, förmodligen var dom bara trötta efter spelning i Sundsvall kvällen före.

När dom gick ombord, var jag steget före och råkade nudda Magnus Carlsson på axeln, kanske var det lite vilja bakom, eftersom såväl M som J2 har vissa sympatier för Magnus C. Och jag vill ju påstå att vi har stött ihop!

140024-26

Magnus Carlsson är född i Fristad, utanför Borås det fina året 1974, då fotbolls VM, avgjordes i Västtyskland. Han är skolkompis med LE som jag brukar utväxla några årliga mail med.

Han har varit med i Barbados, Alcazar och har numera en skaplig solokarriär på gång. Han gillar hundar och betraktas som en av Sveriges sexigaste män (dock inte av mig), ofta väldressad. Ifjol gick han till den svenska schlagerfinalen i Globen med låten Lev livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback