Paus

Ärade läsare,

I denna förnämliga blogg, om jag får säga det själv, kommer inga nya inlägg på ett tag, i vart fall inte före den första maj.

Bloggen startade som ett hobbyprojekt, medans jag funderade på inriktningen - i en annan blogg. I det stora hela blev det inte så mycket funderande över den andra,  jag behöll inriktning och allt annat, det blev enklast så.

Jag har visserligen inte betat av alla kändisarna än. Det finns många fler:

  • Bosse Ringholm
  • Mona Wessman
  • Mats Waltin
  • Robert Wells

För att nämna några,

Jag tror emellertid att jag stänger kändisspåret - för den här gången. Det är jag klar på. Möjligen nischar jag in mig på något annat ämne, som ligger mig varmt om hjärtat. Vi får se.

Om du inte har något annat, viktigare för dig, kan du kolla bloggen

http://latmasksamtal.blogg.se

Där kan det dyka upp nåt intressant ibland, om man har tur.

Som sagt, något inlägg kan inte förväntas före den 1 maj. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback