Rapport från tundran

Veckorna går fort, imorron är det den 25 januari. För oss lyckligt lottade med jobb, är det avlöning. Då byts blodpuddingen och falukorven mot patéer, ostron, sjötungan walevskan, oxfilé och skumpa. Nåja, kanske ändå inte! 

Rosersberg - det var fina grejer det! Jag tror jag fick till en bild, som kanske kan visas i ett senare inlägg.

Kommande vecka är det Sundsvall för hela slanten. Denna pärla på jorden. Som har det bästa av allt!

Min ambition är att under veckan, skriva ett inlägg - och kanske lägga till en bild eller två. Dessa utfästelser brukar visst kallas cliffhanger! 

Natti, från tundran!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Härligt att läsa ett nytt friskt inlägg hos dig min gode vän.

Det håller demonerna borta..

Kram från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback