hot couture

Frågan är om Sundsvall är en liten storstad eller stor liten stad?

Tropisk natt är att vänta, framåt helgen. Det är fint det! Då är det bra att ha sutteräng(rad)hus, eller stavas det möjligen soutteräng? Skit samma, det är i alla fall svalare på nedre plan.

Elefanter lär vara kloka djur, med ovanligt skarpt luktsinne. Tydligen finns det också en utvecklad modekänsla. Hot couture - när den är som bäst.

 

Jag kanske inte har berättat att jag efter efter sommarsemestern, som börjar på måndag, kommer (förhoppningsvis) att vara ledig ytterligare några månader. Sen kanske jag söker något nytt jobb, men det låter jag vara osagt. Om det bland läsarna finns någon som kan förstå, möjligen förklara varför någon, som är en hårsmån från 60,  frivlligt lämnar sin trygga anställning? Hör i så fall av er till mig! Helt lottlös blir jag inte, men det kan vi prata om en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback