Spirea i Sundsvall

Idag, söndag - den 25 juli 2010, har det regnat, mest hela dagen. Inte mycket att säga om, med tanke på de senaste veckornas värmbölja.

Barnen med flickvänner har varit hemma på middag. M hade lagat en klassiker - spagetti och köttfärssås! Molto bene!

Blommorna på altanen, i österläge, mår prima! Spirean också.

 

Min nyköpa skjorta, som går i rött, fick jag inte mycket nytta av i Finland. Vem har skjorta och kavaj, när det är kring 30 grader? Inte jag i alla fall!

 

 

Varför måste man kassera t-shirts, när dom är som bäst, mjuka och fina? Möjligen för att dom är utnötta! Denna praktfulla t-shirt är på väg mot sista vilan (enligt M)! För den som inte har falkögon kan jag informera om att det är en reklam-tröja från Kronfågel. Ett företag som jag inte har några intressen i, förutom den mjuka tröjan förstås!

 


Gifflarna Sundsvall besegrade Brage på Domnarvsvallen i Borlänge, med 3-2 - igår. Ingen är gladare än jag, för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback