Lidl och Pininfarina

Idag har jag jobbat hemma. Tänkte åka till mamma senare under dan, men vill inte dra nån bakterie dit! M är också lite hängig - men piggare nu!

Jag har i alla fall fått Puggen tvättad idag, kring noll och sol är bra. Det är nog fyra månader sedan jag tvättade bilen senast. Man ska inte slita på lacken i onödan! Visst är den fin. Gillar den tidlösa Pininfarina-looken!



Jag gled också in på Lidl för att köpa lite chips och grönt te. Det är Lidl bäst på! Kom ut med tre fullproppade kassar av allehanda matvaror. Det blev dyra chips. Notan slutade på 852 balubas.

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Jösses. Och de sekinerna åkte iväg utomlands så det bara rök om det.

2010-03-15 @ 23:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback