Rätt eller fel låt vinner!

Det är mycket snö fortfarande. Plommonträdet syns i alla fall lite grand.


För femte gången har jag skottat fram delar av uteplatsen i österläge. Vi satt ute en stund idag. Det var inte så varmt, men ändå skönt att njuta lite av den bleka vårsolen! Vi matar skatorna på tallrik nu!  För den som undrar!


Idag har vi grillat. Det var inte vår idé, mest J1´s. Gott var det!


J2 är på¨kryssning till Finland, på temat trance, som sägs vara en musikform. Om detta vet jag intet. I fredags gjorde jag en snabbvisit till Stockholm. På flygresan ner var hockeykändisen Leif Bork med. På Centralen i Stockholm uppträdde Peter Jöback, tror jag - jag hade brådis och jäktade förbi!

Nu laddar vi för melodifestivalen. Det är svårt att gissa vinnaren.  Rätt eller fel låt kommer att vinna.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ökänd

Var det rätt låt som vann?

2010-03-15 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback