Besöksrekord

Igår hade jag besöksrekord på min blogg. Visserligen hade jag inte skrivit något inlägg, och givetvis har jag fortfarande färre dagliga besök än på min gamla blogg (som jag inte skrivit något på det senaste halvåret) - men glad är jag ändå!

Jag har varit på Norrporten arena och sett Gifflarna besegra Syrianska, från Södertälje med 5-2. I like it! Perfekt fotbollsväder. 22 grader, sol, vindstilla. Kan inte bli bättre.

Sommaren är här - även om det kanske regnar imorron!

I helgen har vi mest softat. M mindre än jag. J1 och I kom på sen middag - efter weekend i Stockholm.

M och jag kollade TV, efter det att M lagt ner, såg jag slutet på Clintans Gran Torino. Bra svart/vit film. Nu är det strax sängdags. Hoppas att även du - med sömnproblem - får en acceptabel natt.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jag erkänner: Det var jag ...

Postat av: vildhunden

frktjatlund har rätt. Det var hon som "lurade" hit mig. .-)

2010-05-17 @ 18:02:35
URL: http://vildhunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback