Ingen sommar utan Frost

Det är fredag, det är läggdags. M och jag har tittat på "a touch of Frost" på dumburken. Jack Frost är nog outsiderns bästa poliskompis. Första avsnitt kom i början av 1990-talet, kanske 1992. Det senaste avsnittet (ännu ej sett) ska ha producerats 2010.

Den här bilden tog jag i Kungsträdgården (08) för två veckor sen. Man kan protestera mot monarkin på olika sätt - typ! Det är helt hysteriskt med bröllopet. Nu ska Daniel Westling tituleras - ers kungliga höghet! Det får den som vill, göra - dock inte jag!

 

Mamma var inte direkt inspirerad av ett tillfälligt rehabboende, högerarmen är inte bra - vilket inte gör den dagliga livsföringen enklare - typ!  Vi försöker med mer tid hos hemtjänsten - och håller tummarna, för att det ska funka!

 

Jag mår som jag förtjänar. M sliter ont, jobbar hårt, men gör det som en hel "karl"! Barnen mår som dom fötjänar, kanske aningen bättre (hoppas jag)! Osbourne bär - även han - sina krämpor, som en hel karl! Hoppas kunna göra ett besök i Göteborg/Partille i början av juni!

 

Sköt om sig och ha en bra natt, utan alltför besvärliga mardrömmar! Jag drömmer mycket nu, med andra ord, pågår bearbetning av  livsprocessens eviga frågor och dilemman!


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Fin bild av fiskmåsen den satt där den skulle!

Hoppas verkligen att utökad hemtjänst ska funka för din mor.

Mår som du förtjänar.. Då måste det vara prima liv och M är ju verkligen en klippa som vanligt så härligt!

Osbourne.. Den gode kämpen honom skänker jag tankar då och då önskar bara att det kunde hjälpa lite också.

Okey du drömmer du med.. Jag har drömt om snälla björnar 2 nätter i rad nu det ska visst vara goda tecken och det får vi verkligen hoppas!

Men å andra sidan så drömde jag om svart farligt vatten för några nätter sen så vete gudarna vad jag ska tro..

Om du inte sett så har du ett kort mail från mig sen den 20:e=)

Ha det så bäst kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback