Mojito

Vi är inte med i finalen av Eurovisionsschlagern, som avgörs i Oslo. Det är inte hela världen - för det! Men det minskar nog TV-tittandet i Sverige - en aning, just nu. Fyra bugg och en coca cola - kanske inte heller hade tagit sig till final!

Fröhållaren har celebert besök. Detta är en hackspett, av format större. Givetvis inte en spillkråka - som fågelanalfabeten gärna skulle föreslagit!


Även ekorren, har hittat till fröna!

 

Jag har varit på Norrporten arena och kollat vendettan mellan Gifflarna och Örgrye IS. Trots att jag utlovade korv och glass, tackade M nej till evenemanget - och stoiskt fick jag gå själv! Gif vann rättvist med 2-1. I like it! Vi är ett topplag - hoppas vi fortsätter med det!

 

M och jag har ätit räkor och slötittat på schlagern. Som fördrink petade vi i oss lite vit rom. M - en trea och jag en sexa. Snart är vi så hippa, så att vi kan tillreda en mojito, enligt rekommendationer från J1.

 

Nu är det strax dax att lägga sig på terapibordet (sängen), och bearbeta, det som behöver bearbetas. Rapport kommer. Natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback