Tallriksmodellen

Det är tisdagen den 11 maj och det är snöfritt i västerläge.

 

Ej heller någon snö, på altanen i österled! De sista kvarvarande snöfragmenten kastade jag upp på stenen idag.

 

 

Kissen väntar kanske på en matbit, i form av en fågel som kanske vill ha en "matbit" från fröhållaren.

 

 

Häromdagen åt jag engelskt, några gamla korvar, rest av strimlad nöt, ett stekt ägg och ett korvbröd som jag stekte. För näringsbalansens skull adderade jag en tomat. Är detta tallriksmodellen?

 


M jobbar och står i. Mamma är hemma från sjukhuset, men behöver mer omvårdnad, nu när armen ska läka, hoppas att det ordnar sig med det imorron. Osbourne är hemma. Jag hoppas kunna åka till Göteborg, i mitten av nästa vecka, för ett snabbt besök! Ikväll spelar Gifflarna mot Ljungskile, matchen sänds på TV4 sport, start 19.15. Alla som vill se bra fotboll bör undvika att titta!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Nästan nästan snöfritt här med, äntligen ska väl tilläggas.

Tråkigt med mor hoppas att det läker fint nu och att allt ska bli så bra det kan. Osbourne önskar vi allt det bästa så långt det bara räcker.

Maken hälsar och säger att din tallriksmodell verkar rena läckerheten sen älskar han ju korv. Stekta korvbrödet var ett bra tips! Det måste vi testa=)

Sköt om sig nu och hälsa M så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback