Hemmafru med snygg häck

Inspirerade av grannarna har vi tagit ner häcken, mellan våra gräsplättar.


Halvvägs. Det var verkligen dags för föryngring. Den kan vara så gammal som 27 år, och då behövs radikala åtgärder.


Inspirationen gjorde att vi även angrep det högra häckpartiet mot gatan.


Klappat och klart. Det tog cirka 1 timme och 45 minuter. Vi skonade syrenen.

För övrigt är det bara fint på tundran i Sundsvall. Inget ofog eller annat udda att rapportera.
I förrgår tvättade jag duchsdraperiet, 40 grader skontvätt, rent och fint blev det. Jag har numera även kommit till insikt att köks- och toalettskåp kan/bör torkas inuti och att diskmaskinen ibland behöver rengöras. Jag går från klarhet till klarhet i min hemmafru-roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback