Depression

Depression förekommer. Gif Sundsvall förlorade givetvis seriepremiären mot Öster från Växjö med 2-1.  Ingen är förvånad, kanske nån - men inte jag!

- Varför njuta, när man kan lida!

Lånekatten Doris, sökte sig eget space på en kabinväska i förrådet! Det är så man hanterar tillvaron, om man har möjligheter.

 

29 omgångar återstår av årets seriespel. Jag är inte optimistisk, avseende Gif Sundsvalls sportsliga möjligheter i år! Däremot är jag ganska säker på att lånekatten Doris, kommer att  hantera situationen på ett tillfredsställande sätt.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Om du vill läsa vart våra tankar mestadels befinner sig dessa svårmodets dagar så är du välkommen till min blogg. De senaste 2 inläggen skildrar vad som pågår i makens hemland.

Lev väl och länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback