Avrundning

Jag kommer att lägga ner denna blogg i slutet av februari.

Egentligen startade jag den som abstinens, "fortsättning"  till min tidigare blogg (som jag heller inte fick någon ordning på). Den var spretig i sin form, det blev vad det blev.

Min nya blogg d.v.s. denna, fick aldrig någon bärande idé. Jag fortsatte på samma sätt. Dagbok och, när andan föll på - hätska utfall mot den moderata klasspolitiken. Vem vill läsa om det? Målgruppen är i minskande - tror jag!

Min nya blogg skiljer sig alltså inte nämnvärt mot den gamla bloggen, mer än att inläggen är mer sporadiska.

Det är dags att avrunda - men inte riktigt än. Facebook vet jag inte mycket om, twitter ännu mindre. Vi får se vad det blir. Någon kommunikation lär jag väl kunna unna mig framöver! Återkommer i ärendet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tråkigt sa Bill.. Mycket illa sa Bull! Hur ska jag nu lyckas hålla lite koll på vad du har för dig tycker tror och anser?

Facebook är bra! Försöka duger! Twitter verkar enbart jobbigt för en novis som mig.

Här har det varit sjukt hela veckan. Började med barnbarnen. Den ene var det nära att han skulle fått åka in nu idag, närapå vätskebrist men det fixade sig med lite möda. Den ende som klarat sig är maken han har fått agera livsmedels och förnödenhetsinköpare. Hoppas ni får en skön helg sköt om sig!

2011-02-19 @ 20:18:54
Postat av: Kristina

Tråkigt sa Bill.. Mycket illa sa Bull! Hur ska jag nu lyckas hålla lite koll på vad du har för dig tycker tror och anser?

Facebook är bra! Försöka duger! Twitter verkar enbart jobbigt för en novis som mig.

Här har det varit sjukt hela veckan. Började med barnbarnen. Den ene var det nära att han skulle fått åka in nu idag, närapå vätskebrist men det fixade sig med lite möda. Den ende som klarat sig är maken han har fått agera livsmedels och förnödenhetsinköpare. Hoppas ni får en skön helg sköt om sig!

2011-02-19 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback