Communicare necesse est

Så det kan bli!

Bloggen är - formellt - ännu ej avslutad! Kanske p.g.a. separationsångest!

Filmlistan måste nog göras klar. Oavsett bloggens fortlevnad!

BTW - såg om Gudfadern nyligen (de tre delarna).
Jag är kluven. Vad tycker jag?

Twitter, facebook och Google+ bär mig emot - men kanske måste
man krypa till korset om man vill förmedla någon enkel tanke,
eller synpunkt om tillvaron! Finns det alternativa sätt?

Frågan om kommunikation är nödvändig - ber jag att få återkomma
till!

Over and out - from Sundsvall area, där Gatufesten präglar stan!

Kommentarer
Postat av: Sylvia S

Kom o anslut dig till oss på Facebook vet. Hela det gamla bloggargänget umgås där numera.

2011-07-22 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback