Ägget Urban Ahlin befordras

Urban Ahlin verkar en riktigt otrevlig typ. Jag har visserligen aldrig träffat karlen, men jag får en otäck känsla, när jag hör honom prata mm, och obehagskänsla när man ser honom. Han är sämre än Thomas Östroos (född Waaranperä, man undrar vad det kan vara för fel på det namnet) - och då är man dålig, rejält usel!

Håkan Juholt verkar vara allmänt förvirrad. Felsägningarnas kung, alla kategorier. Undrar om inte hans befordran av ägget Ahlin är sista spiken i kistan. Att välja en sådan omstridd kandidat mot kvinnornas uttryckliga missnöje, är mer än dumdristigt! Fortsättning lär följa!

Jag säger som CH Hermansson (f.ö. född i Bollnäs men har tydligen gått på läroverket i Sundsvall, bra karl med andra ord)!

- Nån jävla ordning måste det vara i ett parti½



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback