Det digitala träskets utmarker

Det är väl bara att ge sig ut i det digitala träskets utmarker, med facebook, twitter och fán och dennes moster!

Sociala medier - det är fint det!

Vänner kan man betrakta på olika sätt:
  • Med sådana vänner behöver man inga fiender.
  • Han/hon hade inte en enda fiende - men alla vänner hatade honom/henne!
  • Jag vill inte komma till himlen. Ingen av mina vänner kommer att vara där.
  • När mina vänner är överens med mig, känner jag alltid att jag måste ha fel.
  • I choose my friends for their good looks, my acquaintances for their good characters, and my enemies for their good intellects! Nåja, en sanning med modifikation, min bäste Wilde!
  • Jag gillar vänner bättre än principer, och jag gillar vänner utan principer bättre än något annat i världen!
I övrig inte mycket nytt under solen. Imorron - lördag ska jag hälsa på mamma.

Nog med kunskap (dårskap) ikväll.

Natti

Kommentarer
Postat av: ökänd

Hoppas att din mamma mår bra. Min hamnade dessvärre i ambulansen i tisdags och kämpar nu inlagd med lunginflammation och hjärtinfarkt. Hon är, tack och lov, redan uppe, men fortfarande fastkopplad till diverse apparater och medicindropp, för infektionsvärdet är fortsatt högt.

Ha ett riktigt skönt veckoslut!

2012-01-14 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback