Fredagsmys

Med sådana vänner behöver man inga fiender, tänker nog Håkan Juholt, när han sjunker ner i TV-soffan för fredagsmys, efter ännu en hård dag på jobbet med insinuanta frågor, om han har förtroende av 7-mannaklubben, verkställande utskottet, där bl.a. Vanja Lundby Wedin, LO´s ordförande som aningslöst - men med uppsåt - skrev på ett brottsligt pensionsavtal på 32 000 000 kr för förre AMF direktören frimicklaren och överkamningen - Christer Elmehagen.

Den största nollan där är utan tvekan stenkasterskan Lundby-Wedin, nu pensionsmässig och därmed talför. Snacka går ju, när man riskerar nada! Ynkedom - säger jag!

Sven-Erik Österberg  ska vi överhuvudtaget inte prata om. Frånsett att han verkar vara särskolemässig i sina uttryck, borde han hålla sig för god för att företräda borgarnas intressen, även om han vill bli ny S-bas. Det kommer han ändå aldrig att bli. 

Det är beklämmande att såssarna ska käbbla inbördes, men - det är väl trångt kring köttgrytorna, när högern dompterar hög som låg!

Om nån frågar mig om jag har förtroende för Fredrik Reinfeldt, säger jag bara - NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback